Témoignages
  • Sergio

    OPTIMISER LA RELANCE CLIENTS PAR TÉLÉPHONE
    « Je ressors convaincu qu’il est possible de relancer sans menacer le clients… Continuer la lecture


  • Philippe

    OPTIMISER LA RELANCE CLIENTS PAR TÉLÉPHONE
    « Très bonne formation de Scarlett dans un environnement agréable et professionnel. Cela… Continuer la lecture


  • Sarah

    OPTIMISER LA RELANCE CLIENTS PAR TÉLÉPHONE
    « Formation adaptée à mes besoins. Formatrice à l’écoute et disponible. Locaux agréable,… Continuer la lecture


3rd FECMA Pan-European Credit Management Congress

16th & 17th May 2018
InterContinental Malta

Credit Management in a Changing World

Following the success of the first two events in Budapest and Brussels, the third FECMA Pan-European Credit Management Congress will be held in Malta, attracting an impressive line-up of speakers from all over Europe and beyond.

Participants will not only benefit from the most relevant and topical agenda but also from networking with other people, working in the field of credit management, from all over the world.

For further details and registration please click here

10% discount shall apply for early bird bookings until 28 February 2018

 

Connexion
Partenaires privilégiés
Acteurs du marché
L’AFDCC en région