Témoignages
  • Sergio

    OPTIMISER LA RELANCE CLIENTS PAR TÉLÉPHONE
    « Je ressors convaincu qu’il est possible de relancer sans menacer le clients… Continuer la lecture


  • Philippe

    OPTIMISER LA RELANCE CLIENTS PAR TÉLÉPHONE
    « Très bonne formation de Scarlett dans un environnement agréable et professionnel. Cela… Continuer la lecture


  • Sarah

    OPTIMISER LA RELANCE CLIENTS PAR TÉLÉPHONE
    « Formation adaptée à mes besoins. Formatrice à l’écoute et disponible. Locaux agréable,… Continuer la lecture


Credit Controller H/F

Entreprise :
RALPH LAUREN

Contact :
DULIEU Ambre
ambre.dulieueisenberg@ralphlauren.com

Date de début :
01/12/2017

Type de contrat :
CDI

Lieu :
Paris

Rémunération :
Non communiquée

Description du poste :

Position Summary:
• Responsible for the collection of Accounts Receivable for France and Benelux
• Contact customers by phone or email on a daily basis to chase outstanding balances
• Negotiate payment plans
• Ensure reconciliation and cleaning up of accounts
• Liaise with Customer Service & Accounts Payable for debit notes (claims, returns, salary contributions, credit notes requests)
• Liaise with legal in case of non-payment
• Liaise with accounting for recording of payments
• Monitor held orders with the credit limit system
• Coordinate with the sales organization regarding credit issues
• Visit customers and Sales persons whenever needed


Déplacements :
Ponctuels

Langues :
Français et anglais

Informatique :
Pack Office/SAP

Profil :


Requirements: • Good communication and negotiation skills • Dynamic with a proactive attitude and good team spirit • Attention to detail together with speed and accuracy • Ability to work under pressure • Fluent English • Experience working with SAP a real benefit along with advanced skills in Microsoft Office. Qualifications: • 3 years of working experience in an international environment

Connexion
Partenaires privilégiés
Acteurs du marché
L’AFDCC en région